måndag 23 mars 2009

Shopping=lycka....

Var i dag i Linköping igen för att besöka min terapeut. Hon tycker det händer lite i alla fall även om det inte är mycket. I dag var fingret extra svullet och ont och jag vet inte vad jag har gjort riktigt. Fick med mig en elastisk binda att linda om fingret för att minska svullnaden. Efter besöket åkte jag in till stan för att shoppa. Jag blir alldeles lycklig av shopping. I dag var det bh som behövdes. Finns det något som är svårare att handla? Tycker fläsket kommer ut överallt och bara hitta en så att inte innehållet smiter är en konst bara det. Ja men jag hittade mina bh-ar efter mycke prövande, skönt att jag fick vara själv och handla för en gångs skull..har idag stegräknat och ligger på 8500steg med kortare promenad och en massa steg på stan förstårs, det är bra för att vara mig..och det ska jag slå i morgon,,kram

Inga kommentarer: