onsdag 18 mars 2009

Spikmattan har kommit...

Ja spikmattan har kommit. Jag har provat den , men härdade bara ut en kvart. Aj vad det stack och brände. Vilken cirkulation säger jag bara, den blir jättebra tror jag. Jag har så hektiska mornar nu för tiden,i dag glömde jag totalt bort vågen. Ja så det kommer en siffra i morgon i stället.Hann dock med min morgonpromenad idag och vilken skillnad. Jag blir som en helt annan människa. Nu ska jag och mina barn se på "Rent hus". Jag är inte särskilt noggran med mitt hem, men jämför med de där människorna så har jag rätt fint hemma...kram på er

2 kommentarer:

Caty sa...

Spikmatta! Aj, det låter ont!!
Ha det så bra och jag ska också väga mig i morgon!
Kram

Maribella sa...

Ja visst kommer cirkulationen igång av mattan!?! Men ont gör det....iallafall i början!
Kram