tisdag 10 mars 2009

Fingerskrälle......

Klockan ringde idag kl 5.30, jag gick min promenad. Åh vad den var skön ,det var nästan ljust när jag kom hem igen. Blir mycket piggare med när jag ha gått tycker jag . Har nu haft dragskena nattetid i nästan en vecka, händer inte mycket med mitt finger direkt. Är svullet och stelt och framför allt snett..Ont har jag med ,mest när jag har och har haft skenan.Men även när jag slår i det eller lyfter tungt. Ska till arbetsterapeuten på fredag igen, får vi se vad hon har att säga om det hela. I morgon mina vänner är det onsdag=vågendag. Jag är rädd för siffran på vågen,jag har ju smockat i mig denna helg...I morgon ringer klockan igen, trots tjurigt väder ska jag bara ut..kram

3 kommentarer:

Maribella sa...

Bra jobbat! Skönt att vara igång igen va??

Kram

Caty sa...

Det är inte säkert att du går upp. Jag åt ju inte så nyttigt i helgen, ändå gick jag ner!
Hoppas att fingret blir bra snart!
Kram

Peter sa...

Motionen är grunden så jobba på oavsett vad vågen säger.
Och du jag är inte toppform. Jag lovar dig men jag är en bit på väg.
Ha det gott och hälsa familjen
Kram