tisdag 27 januari 2009

En himla massa kaffe...

Idag har jag tagit det lungt hemma. Jag har plockat lite med tvätten, sett på film och plockat lite med grejer. Man blir lätt rastlös och framför allt sugen på allt. Satte på en hel balja med kaffe ,så idag har jag druckigt kaffe och vatten.Det gäller att inte ha en massa kakor och konstiga saker hemma nu när man går här hemma. Idag har jag haft frukt hemma och äter man en bra måltid och bra mellanmål så behöver man inte bli sugen. I morgon väntar vågen på mig igen ..skrämmande varje gång man ställer sig på den tycker jag..håll tummarna allihop..

3 kommentarer:

Peter sa...

Japp det gäller att hålla ut.
Christer får sätta lås på kylskåpet.
:-)))

Det är Evelina sa...

Det kommer gå så bra tror jag! hejja på, det är svårt o motstå lycka till på vågen!

Maribella sa...

Ja, ha nu inte en massa godsaker hemma...det kan få den bästa att falla!!
Hur gick det på vågen?

Kram