torsdag 15 januari 2009

Jag är på g...

Idag ska jag på bodytoning. Det känns verkligen bra, om inte annat efteråt. Jag har inte tränat sen före jul, så i morgon kommer jag att ha träningsvärk eller kanske ännu mer på lördag.(det brukar ju vara värst två dagar efter). Bodytoning är både stepup och styrkedel med hantlar och gummiband. Man ska ju dricka mycket vatten innan. Jag har lite problem med där vattnet, att få i sig rätt mängd per dag är ju inte lätt. Men under och efter ett pass kan jag dricka hur mycket som helst tror jag. Jag är en sån person som svettas i massor .Pannan bara rinner det om och håret är dyngsurt. Skönt det är då jag verkligen känner att jag har gjort något fysiskt. Så ikväll ska jag sitta där med mitt te i soffan framför tv,n och vara stolt över mig själv.Vi ses igen..