fredag 16 januari 2009

Kalla händer...

I morse när jag var ute och gick tror jag att händerna skulle frysa bort. Mina vantar var inte alls så varma som jag önskat,så jag ska investera ett par nya.Ja det är äntligen fredag igen. Veckorna går fort. Det ska bli mycket skönt med helg. Veckan har rivstartat med en massa möten och aktiviteter, kul och jobbigt. I kväll blir det soffläge och inga större ansträngningar. Helgen är uppbokad med lite av varje, det får ni reda på senare.Men just i kväll blir det bara slappa av med god mat och nötter. Vad vi ska ha för mat det vet jag inte än ,min man ska fixa den. Det ser jag verkligen fram emot.Vi hörs. p.s jag har ingen träningsvärk idag det blir att satsa hårdare nästa gång...

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Ett bra tecken på att det är dags att växla upp är när just träningsvärken försvinner!

Ha en riktigt skön kväll i soffan!

Kram!

Caty sa...

Ja, det var riktigt kallt imorse! Vad duktig du är med träningen!
Ha en trevlig fredagkväll och hälsa!
Kram

Johanna sa...

Men du syster! Köp inga vantar! Jag ska virka vantar till dig! Jag har precis börjat, men inte kommit så långt... DU vet jag lovade ju... jag har inte med dem till bankekind, så du kan inte få dem på söndag, men jag lovar:D
Kram