fredag 23 januari 2009

Gipset...


Här kommer en bild på mitt paket om fingret för alla er som är nyfikna. Så här ska jag ha det ett par veckor,man vänjer sig fort kan jag säga.Jag klarar att skriva på datorn med en hand, knäppa knappar med en hand, äta med en hand. Tur att det inte var höger, då hade det varit betydligt svårare. I dag ska det bli lite shopping på schemat, det piggar upp. Maten här är mycket bra, min pappas fru har diabetes och måste ha bra mat. Hon gör mycket GI mat typ, perfekt för mig.Men så är det ju det där med kakor, ja än så länge har jag inte tagit någon.Godis är lättare att undvika. Men jag ska klara mig utan kakor med, jag har bestämt mig..vi hörs Kramar

4 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Men titta vad kul med en bild! Även om den visar upp en trasig liten hand...:)
Hoppas du klarar dig utan kakor!

Tack för kommentaren på min blogg och kram!

Maribella sa...

Och hur mycket väger gipset?
Bäst att kolla upp det så du kan räkna av när du väger dej!!

Kram

Sara Kindahl sa...

Ja jag tänkte på det med,men det kanske blir positivt på vågen den dagen jag får ta bort det, måste verkligen bli bättre på att lägga in bilder på bloggen..

Johanna sa...

Du måste lätt komma till Norrköping och hälsa på mig nu när du är sjuksktiven. Du har inget val! :P