torsdag 8 januari 2009

Karaktär...

Idag har jag blivit utsatt på prov, det bjöds tårta på jobbet,men....jag tackade nej och tog fram mitt äpple. Nu har promenaderna blivit som ett måste med, igår och idag har jag gått upp 5.30 och promenerat i 1 timme. I går hann jag inte med datorn, var på möte ang mitt jobb. Mitt jobb har varit under upphandling och i går blev det klart att Omsorgsgruppen tar över. Vet ej något om detta företag,men det blir väl bra till slut. Nu är jag hungrig ,maten blev lite sen idag. Ses åter...

5 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

DUKTIGA DU!!! Hur orkar du gå upp så tidigt för en promenad!? Då är det ju dessutom kallt och mörkt som skammen...brr. All heder åt dig!

Å hoppas jobbet blir bra...annars får du komma till oss på Corren så skriver vi om det :)

Kram!

Sara Kindahl sa...

Åh tack, Rix fm hjälper mig att komma runt. Går dubbelt så lätt då.
Kram

Peter sa...

Du har börjat bra. Nu gäller det att hålla i. Dag efter dag och snart är sommaren här och då träffas vi alla i svartåforsbadet och visar upp våra nya fräscha kroppar*asg*

Ha det gott Sara

Maribella sa...

Hej, hittade till din blogg via Viktdrottningen och Peter.
Jag är ju också i början av min viktminskningsresa och det är kul att följa andra på sin, man blir inspirerad!
Ha det bra och lycka till!

Caty sa...

Det var bra att säga nej till tårtan, själv fasar jag för fredagsfikat idag. Får se hur det går. Du är duktig som är ute och går så tidigt.

Kram