måndag 26 januari 2009

Suck...

Idag har jag promenerat mycket.Först gick jag en sväng när Sofia gick till skolan,sen gick jag ner till arbetsgivaren med läkarintyget,sen ringer en kompis och vi är ute 1 timme och går,suck. Det är bra med promenader men idag kände jag att det blev lite mycket. Vi fick söka vårdcentral för Emelies finger som hon stukade i onsdags med, det var fortfarande svullet och syster tyckte att vi skulle kolla upp det.Nej tänkte jag inte in till sjukhuset med henne med..Suck.Doktorn sa att vi skulle tejpat i tre dagar och sen kolla läget igen. Som tur var fick vi skjuss till vc fram och tillbaka annars hade det blivit att gått igen(kan inte köra bil för tillfället).Nu sköter min man markservicen här hemma ,han håller på att laga mat åt oss,sen får han ta hand om disken med.Ja ni kan vara lugna han tar igen det sen när jag blir frisk,jag lovar....

2 kommentarer:

Peter sa...

Ja det är bra att gå. Fast inte så mycket om man inte är tränad för det.
Det är bra att Christer får jobba lite för han har det ju så bra annars.

Du kommer snart ifatt. Du kanske går om mig tom. Det vet ingen. Fast gissa om jag är nöjd.
Hälsa alla

Caty sa...

Tråkigt med Emelies finger, hoppas hon också blir bra snart! Vilken osis du och hon har.
Kram