lördag 24 januari 2009

Shopping är jobbigt...

Idag har vi varit runt i Stockholm innerstad.Vi har sprungit på rea. Rea är jobbigt oftast finns det bara xs eller 34/36 i storlek kvar, vilket verkligen inte passar mig.Men nästa rea i januari kanske jag kan hitta något fynd.Det är inget bra för blodsockret och handla heller, man blir trött och grinig. Jag blev nog extra grinig idag p.g.a handen.Ja hur som helst fick jag med mig lite hem ett par bra promenadvinterskor, bh, trosor, en tröja, så jag är nöjd.Sofia var och handlade lite på Buttricks så hon är med nöjd.Emelie handlade "bara" en tröja, och topp,så hon skulle nog vilja handlat mer.Det blev inte så bra med maten idag vi åt sen frukost och for sen på stan. Vi åt mat när vi kom tillbaka vid fem, så nu blir det ju ingen mer måltid.I morgon åker vi hem ,det går för fort en helg så här..vi hörs av i morgon igen...

5 kommentarer:

Maribella sa...

Men din dag blev väl inte så tokig matmässigt ändå?? En lördag i storstaden skulle kunnat sluta mycket värre än så!!
Kul med all shopping!

Johanna sa...

Jaa, visst är det hemskt med rea... det är bara pyttesmå människor som kan fynda... Suck, jag var på stan i går och kollade...

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Det är inte så farligt. Du har ju samtidigt sprungit på stan - dvs rört dig massor!

Trevlig söndagskväll!

Peter sa...

Var gjorde du av C någonstans. Var han inte med? Minns den där gången vi var och handlade. C o jag trivdes bättre på puben.

Ta det varligt med handen och det var ett rejält paket du har.

Bröllopen var kanonfint och vi hade en trevlig kväll.
Kram

Caty sa...

Det låter som en trevlig helg! Fast visst är det tråkigt när man inte hittar sina storlekar, men nästa gång kan du ha de små storlekarna också:-)
Kram