lördag 17 januari 2009

Städardag...

Idag började dagen med att städa. Jag har inte hunnit ta ut gran och julen i veckan, men nu är allt borta. Det blir så ljust och skönt.Vi städade lite extra idag för att det Christers syster med fam kommer på besök ikväll. Jag har skjutsat och hämtat Sofia från fotbollsträningen med. Lunchen de här dagarna blir halv. Idag blev det en omelett ,bara för att vi inte skulle svälta ihjäl. Ikväll blir det rådjurssadel med potatis, mycket bättre. Har även bakat kladdkaka med grädde till, ska ta en liten bit. Promenad hinner jag tyvärr inte med idag, får väl ta en vilodag som det heter...

Kan ju berätta vad det bjöds på här igår kväll. Klyftpotatis och fläskfilegryta med svamp,sallad ,allt var jättegott...

3 kommentarer:

Peter sa...

Det låter ju gott. Ha en skön kväll
Hälsa alla

Det är Evelina sa...

låter som du har det gott! vilodag har man !:-)

Ellens mamma sa...

Hej hej! Har hittat dig via min viktminsknings blogg-kompis Peter och hans fru!

Kul att se att det går nerför även för dig! Kör du nån speciell metod?

Jag är superglad för jag är nere på 90-talet nu! Jag startade på 118,5 kg- hemskt! Nu är jag nere på 99,7...