fredag 9 januari 2009

Fredagsfrestelse...

Klockan ringde idag med 5.30 bara att ge sig ut och halka. Jag har fyllt år och idag var det min tur att bjuda på något gott.Ananaspaj och glass blev det, jag tog med en liten,liten bit paj men....hade faktiskt med lättglass till en diabetiker,så den fick det bli till. Ska erkänna att det inte var något som egentligen hade varit nödvändigt, kunde lika gärna tagit min frukt istället. Man ångrar sig mer än man njuter.I kväll är det ju fredag och fredag brukar betyda massa godheter.Ska med spänning försöka att vara sträng mot mig själv denna helg....

4 kommentarer:

Caty sa...

Det låter onekligen som en frestelse, hade de bjudit på det idag vet jag inte om jag hade kunnat tacka nej, men jag tackade nej till en sockerkaka. Jag åt ett äpple precis innan så jag var ganska mätt då.
Lycka till ikväll och ha en trevlig helg!
Kram

Peter sa...

Lycka till ikväll.

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Jag är lagom sträng mot mig själv. Men det beror ju på vad man använder för metod! :)

Frossa inte bara...:)

Ha en trevlig kväll! Kram!

Maribella sa...

Hoppas din fredag gick bra!