torsdag 29 januari 2009

En precis vanlig torsdag...


Idag är det en precis vanlig torsdag.Har varit på mitt jobb och fixat lite papper . Sen gick jag en promenad och träffade på ett gäng med hjortar i skogen.Här hemma igen försökte jag dammsuga med en hand,vilket gick mindre bra.Jag försökte att laga mat med bara en hand med, fisk och potatis.Men vad tror du händer,jo klagobert Christer kommer hem och är missnöjd. Jag kan inte skala potatisen och kokade med skal på, kokade även fisken, vilket inte passade herr Kindahl. Ja där har man för att man anstränger sig lite.F.r.o.m nu ska jag bara ligga och pilla navelludd när mannen kommer hem...ha det kompisar.

3 kommentarer:

Caty sa...

Låt honom göra arbetet! Det är inte så lätt att göra det med en hand! Pilla navelludd, du!
Hoppas att du blir bra snart!
Kram

Peter sa...

Ja han har det för bra så låt han jobba lite. Be att han öppnar ölen åt dig eller vinflaskan förresten.

Ha en bättre fredag.

Maribella sa...

Pilla navelludd, men låt för tusan bli pralinerna!!

Be honom laga meten ikväll med en hand....hemgjorda köttbullar och hemgjort potatismos vore väl gott!!

Och grattis till ditt fina minus i veckan, jag är mäkta avundsjuk!!

Kram