söndag 25 januari 2009

Home sweet home..

Nu är vi hemma igen efter en intensiv helg i Stockholm.Det har varit både roligt och skönt,men hemma är ju bäst.Lite fusk har det blivit.Min pappas fru bakade bullar igår och nybakade bullar är jag tyvärr svag för.. Vi hade en lugn dag i Stockholm idag och tog tåget hem vid 15.45 och var hemma 17.40.Det går fort till storstaden. Christer kom och hämtade oss sen for vi till MC-Donalds. Där åt jag bara en liten wrap men ändå kändes flötig. Smakade av barnens pommes oxå (de är himla goda) men jag behöver dom inte. I morgon börjar mina promenader på allvar,det är nu jag måste när jag verkligen inte kommer att motionera på något annat sätt..

3 kommentarer:

Peter sa...

Bra att du lämnade Christer hemma. Det är synd om honom annars.
Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Nybakade bullar...hmmm, det är pest att motstå...

Lycka till med promenaderna! Själv ligger jag i sjuksängen...bööh så trist!

Frida - Doula i Östergötland sa...

Åh, jag hade inte heller kunnat motstå nybakta bullar!

Hittade hit via Viktdrottningen, Anna!

Jag har också påbörjat min viktresa mot Beach 2009, den här gången ska jag lyckas!