tisdag 13 januari 2009

Sofia 10 år....

I dag fyller min "lilla" tjej 10 år. Hon fick paket, sång och frukost vid sängen. Vi har som tradition att födelsebarnet får bestämma middagen här hemma. Sofia hon har valt dagen till ära pizza, jag kommer inte att äta samma middag idag. I kväll slipper vi kalas ,då vi hade det isöndags. Vi ska också få mer besök i helgen.Jag ska iväg och motionera i en annorlunda form än promenad idag,jag ska nämligen ut och ha ridlektion 1timme i stallet. Hästar och ridning är något av det bästa jag vet,,har en flickdröm fortfarande om en alldeles egen häst. Min stora tjej Emelie som blir 13 i feb rider med och vi har många gånger pratat om att skaffa en häst. Men när förnuftet kommer tillbaka inser jag att det till stor del är en ekonomisk fråga och ointeresse hos gubben som gör att vi inte har någon häst. Jaja håll drömmen vid liv, plötsligt händer det säger vissa och till dess får jag ta ridlektioner på ridskolan. I morgon är det vägning ,ska bli väldigt kul och se om det har hänt något på en vecka..vi hörs