söndag 18 januari 2009

Sköna söndag...

Idag är det en sån där skön söndag. Morgonen började med tv-tittande ,kaffe och en mysig brasa. Jag slarvade lite med min frukost,det blev bara två mackor med smör.Jag måste bättra mig. Min mamma,Mikael och mina två systrar kom på besök på em.Det ger mycket måbrakänslor. Jag trivs verkligen när vi ses och är tillsammans. Vi sjöng singstar och fikade. Jag bjöd på kladdkaka som blev över från igår, men jag tog ingen bit.Fick min dos igår med både kladdkaka och rödvin. Idag har jag promenerat igen.Skönt skönt. Imorgon har jag tagit ledigt från jobbet på em för ett mycket spännade beslut. Ja nu blir ni lite nyfikna tror jag. Men jag säger inget idag.Ni får allt pallra er hit till min sida i morgon om ni vill veta..Ha det kompisar.

5 kommentarer:

Caty sa...

Det låter som en mysig söndag! Och duktigt av dig att du inte åt av kladdkakan idag! Spännande, jag måste läsa din blogg imorgon, men det gör jag i och för sig varje gång du uppdaterar :-)
Kram

Peter sa...

Ja nyfiken blir man ju. Byta hus eller bygga ut eller......

Det finns säkert tusen saker jag kan komma på.
Återkommer i morgon.
Hälsa

Det är Evelina sa...

sv. Det fanns ingen plats på spinningen men vi pusha varandra i gymmet så vi skaka i kroppen o musklerna. Spinning är gött, det ska svettas ! ha en bra söndag

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Ååååå vad spännande! Låt oss veta direkt! :)

Kram!

Maribella sa...

Villken härlig söndag! Jag är själv ett stort fan av både singstar och kladdkaka....!

Men du, nu är det imorgon em, BERÄTTA!!!

Kram