onsdag 25 februari 2009

Arg , besviken och ledsen.....

Idag är jag allt annat än glad.Fick besked om min lön,den var ju inte så stor direkt.Det var i och för sig väntat, men det skulle ju komma ett komplement från försäkringskassan som skulle täcka lite mer av alla kostnader. Det kom bara ett papper om att det behövdes kompletterande uppgifter från läkaren på läkarintyget för att det skulle kunna betalas ut sjukpenning. Ja så nu står jag här med drygt 800:- på fredag till allt som ska betalas. Jag vet inte hur jag ska lösa denna kris, men det måste gå på något sätt. Jag hade gått upp 1kg i dag med,har inte fokus på vikten direkt det är alldeles för mycket nu runt omkring.Tappat gnistan totalt. Nytt jobb i maj , var hamnar jag? Kommer jag bli arbetsför snart?,Blir jag frisk i fingret överhuvudtaget?(känns inte som det ibland),och nu det ekonomiska med...allt ordnar sig säkert, och det finns de som har det värre..men min värld är tråkig nu kan jag bara säga....kramar till er som stöttar mig..och alla andra med.

2 kommentarer:

Caty sa...

Nej, vad tråkigt!! Jag förstår hur du måste känna dig! Mina tankar är hos dig. Hoppas att det löser sig snart. Ibland kommer allt på en gång....
Kram Catrin

Maribella sa...

Usch, jag känner med dej! MEN det är nu du inte får tappa fokus och ge upp!! Du får ju inte mer pengar ör att du går upp i vikt?? Det blir bara tristare för dej när du ska börja om igen sedan! Kom igen, ge inte upp!
Försäkringskassan kan man inte lita på...du kan vl prova att kontakta dem du ska betala räkningar till och be om uppskov? Så får du rensa frysen och koka soppa på en spik!!
Promenader är gratis, snart är det vår och du kommer få ett kanonjobb i maj, det känner jag på mej!!
Massor av styrka och kramar!!!