söndag 1 februari 2009

Sliten....

Oj oj idag var det tufft att stiga upp. Hade en helkul kväll med mina vänner. Men det blev nog lite mer alkoholintag än jag räknat med.Sofia och jag hade en buss att passa vid 10.30, trodde vi i alla fall. Min mamma hade visst kollat lite fel så bussen gick vid 11.30. Det var bara att gå ner och sätta sig på fiket och vänta en timma. Sofia smaskade på chokladboll och dammsugare med festis.För min del var det inget svårt att välja idag ,var bara sugen på kaffe. Det är bland de enda gånger jag inte är sugen när jag är riktigt bakis.Vi kom in till stan och började handla och jag blev genast mycket piggare. Hemma hos min mamma blev det mat ,spagetti och köttfärssås som smakade mycket bra då.Nu har det varit en slö kväll och jag är mycket trött och ska sova tidigt...natti natti.

2 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Haha, jag är inte heller sugen på bakverk när jag är bakis!

Kram!

Caty sa...

Jag vet inte om jag är sugen på bakverk, men jag är nog det:-)
Kram