söndag 8 februari 2009

Söndagsmiddag...

Vilket tråkigt väder, jag blir såå deppig. Jag har inte tvingat ut mig idag trots att solen faktiskt visade sig en stund och det kanske är det som är felet. Har varit inne vid brasan med en god bok och kaffe såklart.Börjar känna mig snorig med halsont och hängig samtidigt.Fy jag vill inte bli sjuk nu oxå. Den här veckan har jag massor inbokat och har inte tid.Det räcker med att ha en mumiehand.Nu ikväll har jag varit på ett möte,sen när jag kom hem hade min man lagat världens godaste middag. Rådjursstek med potatis och sockerärter.Farligt gott. Imorgon ska jag till sjukhuset och träffa doktorn och se vad han har att säga om mitt finger. Hoppas på att allt ser bra ut..Vi hörs igen..

4 kommentarer:

Caty sa...

Hoppas att din hand mår bättre snart! Det lät väldigt gott med söndagsmiddagen, farligt gott som du säger...!
Kram

Peter sa...

Instämmer med föregående talare. Fast rådjur är bara bra mat.
Det är såsen som är farlig
Ha det bra.

Maribella sa...

Ja usch vilket trist väder det varit! Och vad påverkad man blir! Idag är det sol och då känns livet mycket bättre! Man kanske skulle emigrera...?

Sara Kindahl sa...

Ja jag följer med dig Maribella....