söndag 15 februari 2009

Latare än latast....

I dag har det varit släktkalas med smörgåstårta och tårta.Jag har ätit av de båda ,ajajaj.Jag har heller inte gått min promenad idag.Vet inte vad som har hänt riktigt,men i en svacka har jag absolut kommit. Jag måste försöka rycka upp mig,men det känns inte alltid så lätt.Kan sitta här och tänka på hur det skulle sett ut om jag inte skadat fingret, hade träningen och energin på god väg och så faller precis allt.Deprimerande..Jag gillar att gå ,men variation är roligare. Jag kämpar med mitt finger i alla fall och när det är bra så ska jag bosätta mig på gymet...Kram

3 kommentarer:

Caty sa...

Ibland tryter motivationen, det vet jag! Men börja om igen lite smått så går det bättre ska du se, du klarar det här!
Kram

Peter sa...

Ta nya tag imorgon. Kör hårt på gymmet.
kram

Maribella sa...

Det bästa med en svacka är att det är så fantastiskt skönt när man kommit upp ur den! Och det gör du snart, kämpa på!!
Heja, heja!