söndag 22 februari 2009

Soffpotatis...

Ja vad ska jag säga om den här dagen då? Sofia har fortfarande feber så det blir att hålla sig hemma i dag med. Emelie är frisk ,så hon och hennes pappa åkte ut på sjön och pimplade lite. Tittade på melodifestivalelen i går ,men måste säga att det är inga värst bra låtar. Jag tyckte nog bäst om EMDs låt . I kväll blir det lugnt och att bänka sig framför Beck. Gud vilken soffpotatis jag har blivit .Den här helgen har jag endast varit ute två gånger och det för att hämta ved. Ja i morgon ska jag ut och gå igen....

2 kommentarer:

Maribella sa...

Hoppas du inte har fått lika mycket snö hos dej som jag fått idag....för då kan du inte gå ut och promenera....mer pulsa/simma i snön! Men det är ju motion det med!
Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

ÄNTLIGEN, någon som tycker EMD var bäst! Jag håller med!

Ha en skön kväll framför Beck!

Kram!