torsdag 19 februari 2009

Besök hos arbetsterapeuten...

I dag ha jag varit på stora sjukhuset igen,hos arbetsterapeuten. Ja det hade inte hänt så mycket med leden direkt,men ska träna till den 2 mars sen får han göra en bedömning vad som ska göras.Suck, hoppas att det blivit mer smidigt till dess. Min lilla flicka ligger här hemma med 40graders feber och den stora känner sig inte alls i form. Hade ju tänkt att de skulle följa med och fika med mig på sjukhuset. I stället fick jag köpa med mig fika hem. Även jag fikade på en bulle,fy på mig.Jag tycke allt blev såå tråkigt nu med fingret och alla sjuklingar, så idag har jag fanitserat om vad jag skulle vilja köpa och göra..Först så skulle jag ju vilja ha hästar,sen vill jag ha en hund med, sen vill jag ju åka ut i världen och upptäcka nya platser, sen så skulle jag vilja ha ett större och lyxigare hus, bättre bil,ja listan kan göras lång...nä tillbaks till verkligheten..bättre jag fokuserar på min vikt i stället..det är ett mål jag vet jag kommer att nå..

4 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Det är bra. Tänk positivt istället. Å så kan du belöna dig med en av de där grejerna du skrev att du vill ha. ;)

Kram!

Johanna sa...

Visst vore det fint med en hel bunt hästar och ett lyxigt hus, men det är ju trots allt vad man fyller livet med som verkligen betyder något. Hästar kan ge glädje även så ett fint hus, men först tror jag att det är viktigt tänka på det fina som finns omkring, det man faktiskt har! Sånt som är gratis i livet,som kärlek och naturen.
Jag är dålig på det, men jag övar...
Du är bra Sara och du bör tänka på det varje dag! Jag hejar på dig:)
Puss och Kram!

Sara Kindahl sa...

Tack för era fina ord,de ger mig styrka att bara kliva vidare..Kram

Caty sa...

Du klarar det! Ta små steg i taget så går det! En dag i taget!
Vi får träffas snart!
Kram