lördag 21 februari 2009

Jag har tråkigt...

I dag har jag tråkigt. Vi skulle gått på bio jag och flickorna,men eftersom de är sjuka får vi ta det en annan gång. Tråkigt. Jag vill inte läsa ,se på, film, gå ut eller någonting. Jag tycker bara att allt är tråkigt. I bland kanske man måste ha tråkigt för att uppskatta när det är roligt, men nu tycker jag att det har varit tråkigt länge. Jag måste hitta någon "morot" som jag kan se fram emot,men vad? Ja vi får se något borde ju hända som är roligt snart.Har ni något roligt att berätta? Eller några enkla uppmuntrande tips? Hit med dom bara. I kväll blir det melodifestival med morötter och dip,de andra får chips. Jag kommer mest att hålla på BWO bara för att sångaren är sååå charmig och söt. Bäst låt kan jag ju inte yttra mig om förrän i morgon..kramar på er

3 kommentarer:

Caty sa...

Ja, BWO och Martin är bra, men tyvärr tyckte jag att deras låt var lite mesig och tråkig, men det kanske blir bättre på TV. Jag tycker att Molly Sandén är bäst, åtminstone sjunger hon bäst, och så är det en riktigt smäktande ballad.
Hoppas att du känner dig gladare och piggare snart!
Kram

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Jag tjuvlyssnade lite på SVT i eftermiddags och jag tror på EMD ikväll. Den och Bwo tror jag går vidare till final. Men så är ju svenska folket suckers på ballader och då kan ju Molly ha en chans också. Vi får väl se hur det går! :)

Hoppas du kommer ur tristessen snart! Har du en stegräknare så kan vi peppa varandra i veckan för att nå mååånga steg!? :)

Kramar

Anonym sa...

Missade såklart melodifestivalen idag...