lördag 14 februari 2009

Slitgöra hela dagen..

I dag har det varit ett fullt schema.Det började med att jag fick skjussa min 10-åring till fotbollen,1.a gången på länge jag körde bil faktiskt och det gick bra. Jag fick köra eftersom mannen hade varit på afterwork dagen innan och inte riktigt var körbar kl 9.30. Vi ska ha firande av 13-åringen i morgon ,så jag fick ställa mig för att baka tårtbotten.Emelie hade beställt smörgåstårta med ,så igång med allt balt till det.En sak till som är nödvändig när det kommer gäster är ju förstårs städningen.Suck tråkigt. Jag har nu hållt igång större delen av dagen och är trött, men kvällsmaten ska ju oxå lagas. Ska sätta mig här i kväll när allt är klart och titta på melodifestivalen....kram

3 kommentarer:

Maribella sa...

Men har du inte firat någon alla hjärtansdag alls?
Från mej får du iallafall en stor kram och en bloggblomma!

Sara Kindahl sa...

Tack tack ,det blev allt en liten valentin kaka på fm i all hast.Men vi sa att vi ska satsa på tårtan i morgon med massor av hjärtan....sänder över en blomma till dig med ..kram

Caty sa...

Det låter som en slitsam dag, men idag får ni fira Emelie och njuta av hjärttårtan och allt annat gott!!
Kram