måndag 23 februari 2009

Present till mig från mig...

Ja i dag har jag köpt en present åt mig själv.Tyckte jag skulle muntras upp lite och eftersom ingen annan köper något så får jag göra det själv. Nä vars men det var en sak som jag ville ha,nämligen Beyonces senaste skiva. Beundrar verkligen den människan musikaliskt och kroppen ska vi inte snacka om..Jösses. Där har vi ett av mina ouppnåliga mål..suck. Skivan är faktiskt jättebra,mest lugna låtar men bra.Mina barn fick oxå en present för allt sjukdomslidande.Hehe. High scool musical 3 filmen, så gissa vad vi har gjort i em. I dag tog jag en fuskpromenad( den blev kort).Ja bättre än ingen kanske.Men jag slarvar med maten med, det är inte bra. Får nog börja skriva upp vad jag äter det brukar hjälpa lite..vi hörs vänner..

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart man måste ge sig själv present ibland.. :D Brukar jag med göra.. hihi..
En fuskpromenad är bättre än inget - precis som du skrev :)