onsdag 4 februari 2009

Vågen visar neråt..

Jippi vågen visar neråt -0.7 kg .Det får jag allt vara nöjd med efter min slarvarhelg. I dag trodde jag att jag var superwoman.Var neråt och skulle bara handla lite. Jag tänker mig inte för att jag bara har en hand och dessutom ska gå hem med allt.Skulle tagit ryggsäck med men glömmer väl bort det precis innan jag går.Ja det var bara att kånka hem allting, jag hade ju hela dagen på mig så vad gör väl det och hem kom jag med allt.Idag när mina flickor kom hem tog vi lite mellis, mysigt. Men man får passa sig vad det är man stoppar i sig. Brukar oftast fika på en frukt,men blir sugen på smörgås då tjejerna äter. Har även köpt hem smörgåsrån och skorpor som är farligt gott med smör och ost..har ni förslag på nyttigt fika? kan behöva många tips...kram

4 kommentarer:

Peter sa...

När det gäller bröd är FinnCrisp ett bra alternativ. Fast sedan beror det ju på hur många man sätter i sig.

Ska du har bröd så ska det vara fullkorn eller så stora korn som möjligt.

Det finns säkert en hel uppsjö med tips men jag har dem inte.

Du får läsa lite tex GI och se vad de rekomenderar.
Hälsa alla

Caty sa...

Jag brukar äta ädelost, så gott och så GI!! Avokado ibland , men det är så svårt med dem, man vet aldrig förrän man har öppnat dem om de är perfekta eller inte.

Krya på dig och bär inte för mycket nästa gång!!

Kram

Maribella sa...

Vardagsmotion kallas det du fick idag!! Bara att tacka och ta emot!
Hoppas bara att din andra friksa arm inte blev överansträngd bara!

Jag har inga fika tips....för mej är fika kakor och bullar! Ev en smörgås kan också duga! Så fikar gör jag inte längre!

Kram

Johanna sa...

Fruktsallad is the shit! Det blir festligt, men är lite meckigt att göra så klart... Men sjukt gott särskilt om man har i russin och frusna bär.
^^ Bästa melliset!