torsdag 26 februari 2009

Piggare....

I dag känner jag mig lite gladare. Min snälla mamma ska ta med mig på bio på söndag,vi ska se "Män som hatar kvinnor".Jag har läst alla böckerna och tyckte väldigt mycket om dem,är jättenyfiken på filmen. Min mamma är bra på att muntra upp mig,Tack. Jag ska även få en bokpresent av henne, har sagt att jag skulle köpa "vår kokbok",men nu får jag den av henne.Tack igen.Vad skulle jag göra utan dig? Hoppas du vet hur mycket du verkligen betyder för mig. I dag har jag tagit långpromenad och fikat med en gammal kompis.Det är alltid uppmuntrande. Vi har pratat och pratat. jag blev visst borta större delen av dagen.I kväll ska jag på ett klassmöte, mindre kul men nödvändigt. Ja jag ska vara hemma till 20.00 ,för då är det Anna Skipper på tv.n...hoppas ni alla får en bra kväll..Kramar

3 kommentarer:

Viktdrottningen - Anna Malmborg sa...

Å vad kul att mamma tar dig på bio! Du får berätta hur filmen var sedan. Jag är också sugen på att se den!

Kram!

Ps: besök gärna vår nya blogg: 24stil.blogspot.com

Caty sa...

Visst är mammor bäst! Hälsa din underbara mamma!
Kram

Maribella sa...

Schysst mamma! Men det är väl som det ska vara!?!
Ha en bra helg!