onsdag 11 februari 2009

Uppåt på vågen...

Aj då mitt slarv visar sig idag var det 7hg uppåt på vågen.Jag har dels slarvat med maten och framför allt med motionen. Ja det är inget att hänga läpp för utan nu är det bara att ta nya tag. Jag kan ju inte klandra någon annan än mig själv . Visst blir man lite besviken på sig själv,men om man tittar på veckan hur den sett ut så vet man om var det brustit. Jag tränar och tränar med mitt finger,men ack så svårt jobbigt och smärtsamt. Trodde nog att det skulle skett ett underverk under tiden jag var gipsad och sen hokus pokus var ledbandet fixat, klart för att användas i återställt skick. Men vägen är ju inte alltid rak utan är lite snirklig, jag kämpar och hoppas att det inte all för lång väg till målet i alla fall. Jag och min mamma skulle åkt till min syster i morgon, men nu har både mor och syster lagt sig i influensa..Typiskt och trist...Ja vi får ta det en annan dag helt enkelt..Det blir väl att gå ut och gå ,titta på film och dricka kaffe för mig istället då..Kramar

1 kommentar:

Maribella sa...

Usch, alltid trist med plus (jag talar av erfarenhet::) men vad ska man göra? Det spelar ingen rll att man vet varför och är förberedd, det är iallafall trist!
Men kom igen nu, många långa promenader så visr det säkert minus nästa gång!!
Kram