lördag 7 februari 2009

Svullarlördag...

Idag har jag kommit lite ur spår med sundheten.Först och främst blev det fm fika med muffins,sen på em åkte glassen fram och i kväll är det melodiefestival med massa nötter, morot och gurkstavar+ dip. Ja jag har varit ute på promenad över i timme så lite har jag allt gått bort. I bland måste man bara, det bara är så.Men man måste oxå dra åt och vara nyttig igen oxå. Jag kör med det där att man kan äta allt men inte alltid.Jag har inte ätit godis än i alla fall, och ska inte heller förrän jag gått ner. Nu har jag haft godisuppehåll i 5 veckor, och känner inte att jag saknar det heller. Köpte hem något som heter japanmix inbillar mig väl att det ska vara nyttigare....ha en bra melodiefestivalkväll allihop..

3 kommentarer:

Caty sa...

Bra med godisuppehåll! Och man kan äta allt men inte alltid. Och melodifestival innebär ju festligheter:-)Du är duktig som går!
Kram

Maribella sa...

Japanmix är ett bra alternativ som snacks. Ganska gott också tycker jag.
Vindruvor är annars något som räddat mej flera gånger. Och är man riktigt karamell sugen så lägg den i frysen ett tag och sug på dem när de är hårdfrysta.

Min spikmatta köpte jag från naturpost.se. Ska lägga mej en stund nu och bränna lite fläsk!

Kram

Anonym sa...

Sånt händer. Men imorgon är det en orörd dag. Ta nya tag igen. Kram